Sunday, December 27, 2020

ATOMY BERI BONUS

ASSALAMUALAIKUM

Apabila buat bisnes dengan Atomy dan kita katakan tidak jual barang, maka ramai akan pelik. 

Tak jual macam mana nak buat income? 

Sebab yang menjual tu Atomy, yang ada Mall Online tu Atomy. Tugas kita hanya jadi pengguna dan sebarkan tentang Atomy agar ramai orang turut menjadi pengguna seperti kita. 

Jadi kita tak perlu ada barang.

Sebab itulah kita tak dibenarkan menggunakan logo Atomy atau nama Atomy. Sebab kita bukan Atomy. Kita hanyalah pengguna mereka sahaja. Tetapi kita boleh cerita pada orang pengalaman pakai produk Atomy dan pengalaman dapat income dengan Atomy. Kita ajak orang.. jom shopping di Atomy. Mereka tak perlu keluar duit satu sen pun nak masuk shopping mall. Tapi kalau mereka suka, barulah mereka membeli.

Apabila orang yang kita ajak tu turut berbelanja, Atomy dapat keuntungan. Daripada keuntungan ini, Atomy ambil 30% sahaja. 70% lagi Atomy berikan kepada pengguna yang layak kerana membantu memajukan bisnes Atomy. Semua orang membeli di satu mall pada satu harga. Semua orang tidak perlu keluarkan duit untuk menyertai Atomy. Apabila berminat nak beli, baru beli. dah beli, Atomy berikan jaminan 30 jaminan wang dipulangkan.

Apabila belian dah mencukupi 10,000 PV (point value) bukannya RM.  10 000 PV dalam linkungan RM80 ~ RM150 bergantung kepada produk yang anda ingin beli, boleh upgrade dari pengguna biasa ke pengguna yang boleh dapat income tanpa sebarang kos. Daftar free. Upgrade pun free!!

Setahun sekali mesti ada transaksi pembelian walaupun penyental periuk harga RM12 sahaja. Itu pun dah memadai untuk sambung keahlian selama 12 bulan lagi. Tiada stress, tiada desakan, tiada paksaan. Pilihan masing-masing nak buat income cara mana dalam Atomy ini. Mudahkan?

NAK DAFTAR ATOMY.  KLIK https://bit.ly/3mwtbsO

No comments:

Post a Comment