Sunday, December 27, 2020

ATOMY - TIADA PAKSAAN MEMBELI

  KENAPA SAYA PILIH ATOMY

Assalamualaikum

[2] Anda tak diwajibkan beli barang

Selepas join, tiada sebarang paksaan untuk anda beli barang.

Kenapa boleh berlaku, lepas dah join tak beli barang langsung? Sebenarnya bukan tak nak beli, tetapi sebab barang keperluan harian masih banyak lagi. Contohnya macam sabun mandi, shampoo, sabun pencuci, ubat gigi dan lain-lain lagi.

Kalau barang-barang kegunaan harian tersebut masih banyak lagi, maka tak ada keperluan untuk anda terus buat pembelian. Dekat Atomy, kita shopping bila ada keperluan sahaja. Contohnya, ubat gigi dah nak habis, so bolehlah beli ubat gigi sahaja

 


 [3] Tak perlu jual barang

Sebagai ahli, anda tidak dibenarkan untuk jual barang!

 

Pada mulanya saya pun macam tak percaya. Biar betul? Tak payah jual barang, habis tu macam mana nak dapatkan income?

 

Bila baca berulang-ulang kali, ikuti penerangan yang dibuat oleh team leader, baru saya faham apa yang dimaksudkan dengan tak boleh jual barang.

 

Atomy ini nak mudahkan kerja kita sebagai ahli. Apa yang kita buat adalah kita bercerita tentang produk dan kelebihan produk. Mungkin kita boleh cerita tentang manfaat yang kita sendiri rasai apabila guna produk Atomy. Kita tak perlu nak ambil order, minta duit dari pelanggan dan sebagainya.

 

Jika ada yang minat untuk jadi pengguna sama macam kita, kita hanya beritahu pada dia untuk beli terus dari website Atomy ataupun install sahaja Apps Atomy.  Apps Atomy Official ini boleh diperolehi dari Google Playstore dan juga Apps Store.

 

Orang yang belum pernah jadi ahli, tak boleh buat sebarang pembelian kalau masih belum daftar. Jadi tugas anda adalah bantu untuk daftarkan mereka ini untuk jadi ahli dalam group atau rangkaian anda. Setiap kali dia beli produk, anda akan dapat Group Point Value (GPV).

 

Penerangan tentang GPV ini saya akan berikan nanti dalam post saya yang lain.

 

Apabila anda membeli terus dari laman web atau apps Atomy,  pembelian anda dilindungi dengan pelbagai jaminan. Ada jaminan tukaran produk, jaminan pulangan duit pun ada kalau anda tak puas hati dengan produk.

 

Setelah anda jadi ahli, anda juga tak wajib kekalkan pembelian setiap bulan. Saya difahamkan, ada syarikat MLM yang mewajibkan ahli untuk maintain pembelian kalau nak dapat komisen pada bulan seterusnya. Kalau nilai belian tak cukup, maka tak layak dapat komisen.

Dekat Atomy, no such thing. Anda hanya berbelanja apabila ada keperluan sahaja.

 Berminat.  Klik link https://bit.ly/3mwtbsO NAK DAFTAR ATOMY

No comments:

Post a Comment