Sunday, December 27, 2020

KENAPA ATOMY JADI VIRAL

Assalamualaikum. 

Adakah ATOMY sebuah syarikat MLM?.

Jawapannya "Ya".

Tetapi ATOMY bukan sembarangan syarikat MLM seperti yang pernah anda kenal atau sertai sebelum dan selama ini. Jadi apa sebenarnya ATOMY dan apa uniknya dengan syarikat MLM ini?.

Anda tentu pernah ke mini market atau ke supermarket bukan?.

Apabila anda memasuki mini market atau supermarket, anda tidak perlu membayar apa apa bukan?.

Dan di dalam kedua premis itu anda bebas berbelanja dan membeli apa saja barangan keperluan harian anda, tanpa tekanan, tanpa paksaan oleh sesiapa. Banyak barangan keperluan harian boleh dibeli di mini market atau di supermarket berkenaan. Anda bebas masuk ke premis itu sekadar untuk "window shopping" dan bebas berbelanja ke atas apa saja barang keperluan harian bila anda rasa perlu untuk membelinya. Tiada bayaran masuk dikenakan dan tiada yuran apa pun yang perlu anda bayar bukan?

ATOMY adalah umpama mini market dan supermarket tersebut.

Bezanya ATOMY adalah Online Mini Market atau Online Supermarket di mana anda boleh "shopping" apa saja seperti mana anda berurusan di dua premis di atas tadi. Anda boleh menyertai ATOMY PERCUMA, tiada apa apa yuran atau kos tersembunyi yang dikenakan. Setelah menjadi ahli (PERCUMA), lalu anda bebas membeli apa saja barangan keperluan harian diri dan keluarga anda di ATOMY.  Atau anda boleh saja sekadar intai intai dulu apa yang ada dan boleh membelinya kemudian nanti. Berbelanjalah mengikut kehendak anda. Tidak ada tekanan dan tidak ada paksaan apa apa.

Jadi apa UNTUNGnya anda berbelanja di ATOMY?. Bukan kah sama sahaja kalau terus berbelanja di mini market atau supermarket seperti amalan selama ini?. Nah...di sini lah letaknya KELEBIHAN DAN KEKUATAN ATOMY dan kenapa anda perlu mengubah tabiat dan amalan berbelanja anda selama ini jika anda adalah seorang pengguna yang pintar (smart customer).

Bila anda ke mini market, 7 Eleven atau pasaraya, anda berbelanja mungkin puluhan malah mencecah ratusan Ringgit Malaysia setiap bulan membeli barangan keperluan harian.

 Tetapi pernahkah anda mendapat apa apa pendapatan atau komisyen dari hasil perbelanjaan anda itu? Anda mungkin juga mengajak dan membawa saudara mara dan kawan kawan berbelanja di premis premis berkenaan, tetapi anda dan mereka tidak pernah pun dibayar apa pun apa tah lagi bonus atau komisyen setiap hari dan bulan. 

Berbeza di ATOMY, bila anda berbelanja hatta membeli set berus dan ubat gigi atau apa saja mencukupi 10K PV, anda berpeluang mendapat hingga RM5000 setiap hari atau RM150,000 sebulan bila anda menggalakkan saudara dan kawan anda ikut berbelanja barangan keperluan anda di ATOMY.  Anda mahu pun kawan anda tidak pun dipaksa membeli barangan yang anda tidak perlu sebaliknya masing masing yang menentukan sendiri apa yang mahu dibeli atau diperlukan. Inilah yang membezakan ATOMY dengan kebanyakan syarikat MLM lain yang memaksa anda keluarkan duit poket untuk barangan yang tidak benar benar anda perlukan.

Atomy, syarikat penjualan langsung nombor 1 di Korea, menguasai pasaran China. Atomy - ditubuhkan pada tahun 2009 - merupakan penentu kepada pasaran penjualan langsung global. Namun, pada tahun 2019 - hanya dalam 10 tahun penubuhannya - Atomy telah melancarkan sebanyak 14 cawangan luar negara termasuk Korea dan telah mencatatkan jumlah penjualan global sebanyak 1.5 trilion won (sekitar $ 1.2 bilion). Bilangan ahli, kebiasaannya berkait secara langsung dengan jualan keseluruhan syarikat penjualan langsung, juga telah mencapai 6.1 juta di seluruh dunia, termasuk 3.4 juta di Korea. Seorang pegawai Atomy berkata, "Pada separuh pertama tahun ini, kami mengambil langkah untuk menyasarkan pasaran China."

. Ini akan menjadikan ATOMY satu pasaraya online terbesar satu hari nanti. Jumlah keahlian ATOMY jutaan orang dalam masa yang relatif singkat sebenarnya adalah satu rekod dalam dunia MLM hari ini. Tidak ada syarikat MLM lain yang mempunyai rekod sebegini sebelumnya.

 Jadi Kenapa Perlu Bertangguh lagi.

Jika kita mendapat bonus paring..setiap hari. Diumpamakan kita membeli produk2 ATOMY untuk keperluan diri dgn *MEMBELI DI KEDAI KITA SENDIRI*

Mahu daftar ahli Atomy

https://bit.ly/3mwtbsO


No comments:

Post a Comment